Analisi di e ragioni per chì u ligame hè faciule da rompe

A fascetta per cavi hè un elementu di necessità quotidiana assai cumunu. Hè raramente aduprata in tempi nurmali è raramente si presta attenzione à e ragioni di a rottura di e fascette per cavi durante l'usu.

Prima di tuttu, a rottura di a fascetta di cavi deve risponde à i seguenti requisiti

1. A resistenza à bassa temperatura di u nylon 66 stessu hè relativamente scarsa, è hè nurmale ch'ellu si rompa quandu u tempu hè fretu in invernu. Sè vo vulete risolve stu prublema, pudete aghjunghje alcune materie prime chì sò relativamente resistenti à bassa temperatura è anu una megliu cumpatibilità cù u nylon 66. O rimpiazzà u nylon à catena longa di carbone cù una megliu resistenza à bassa temperatura. Avemu materiali per risolve a rottura invernale di e fascette di cavi in ​​nylon 66.

2. Ùn pensate micca chì i granuli finamente imballati sianu materie prime pure. A maiò parte di elli sò prudutti mudificati di granulazione secundaria. Subiranu inevitabilmente parechje forme di taglio à alta temperatura. A struttura moleculare di e materie prime stesse hà subitu grandi cambiamenti, è e prestazioni sò state ridotte da a maiò parte di a degradazione, l'ossidazione, ecc. I fascette di nylon devenu assicurà a so flessibilità. Di solitu u nylon hà un tassu di assorbimentu d'acqua di 3-8%. Quandu a struttura moleculare hè distrutta, ùn importa micca cumu si coce, altri metudi di assorbimentu d'acqua sò inutili, ciò chì determina a so fragilità. Benintesa, hè faciule da rompe;

3. A relazione trà u prucessu di stampaggio à iniezione hè ancu assai impurtante. Per a comodità di u stampaggio è l'operazione simplice, aumentendu a temperatura di u canna, accelerendu u tempu d'iniezione di u stampaggio à iniezione, ecc., ci saranu ancu prublemi di qualità in u corpu di a fascetta di cavi. , alcuni sò pieni di vuoti insatisfacenti, ecc. Ci sò parechji tippi di materie prime di nylon. Sceglite u sistema flessibile adattatu, cum'è single 6, ecc. da aduprà inseme; u prucessu di stampaggio à iniezione deve esse strettamente limitatu è ottimizatu; per evità danni eccessivi di trasfurmazione à e materie prime. In generale, hè un miglioramentu meticulosu è miratu da e materie prime è u prucessu di stampaggio à iniezione.

Riassume,

Dipende da a situazione specifica. S'ellu si tratta di una fascetta di nylon di piccula taglia, hè faciule da rompe s'ella hè tirata troppu forte durante l'usu; s'ella ùn ghjunghje micca à a tensione nurmale, hè faciule da rompe, allora ci hè un prublema cù a qualità di a fascetta stessa (alcune sò fatte di materiali riciclati è materiali novi). Generalmente micca); ci hè ancu usu in basse temperature è in lochi relativamente secchi, e fascette ordinarie sò facili da rompe (perchè e fascette sò relativamente fragili in questu mumentu, è a perdita d'acqua hè più rapida), allora duvete spiegà à u fabricatore quandu cumprate Sceglite una fascetta cù una resistenza megliu secondu l'ambiente d'usu.


Data di publicazione: 28 di settembre di u 2022